امتیاز کاربران : 2.4 از 5 555
برای امتیاز دادن باید با کاربری خود وارد شوید

هجوم

جنایی - معمایی90 دقیقه
کارگردان:شهرام مکری
تهیه کنندگان:سپهر سیفی
سال ساخت:1395

درباره فیلم

تازه ترین فیلم شهرام مکری یک داستان پلیسی معمایی را روایت می کند.

سالنها و سانس ها - خرید آنلاین بلیت

پردیس سینمایی کورش
مشاهده سانس‌ها

تهران - بزرگراه شهید ستاری - نبش پیامبر مرکزی ، تلفن : 021-4701 گویا

پردیس سینمایی چارسو
مشاهده سانس‌ها

تهران - خیابان جمهوری تقاطع حافظ ، تلفن : 021-66724444

موزه سینما
مشاهده سانس‌ها

تهران - خیابان ولیعصر - باغ فردوس ، تلفن : 021-22723535

يکشنبه (1396/11/01)
سه شنبه (1396/11/03)
سینما فرهنگ تهران
مشاهده سانس‌ها

تهران - شریعتی - بالاتراز خیابان دولت ، تلفن : 021-22601205

يکشنبه (1396/11/01)
دوشنبه (1396/11/02)
سه شنبه (1396/11/03)
خانه هنرمندان
مشاهده سانس‌ها

تهران - خیابان ایرانشهر - بوستان هنرمندان ، تلفن : 021-88310457

سینما سوره اصفهان
مشاهده سانس‌ها

اصفهان - ابتدای خیابان آمادگاه - روبروی هتل عباسی ، تلفن : 031-32232151

يکشنبه (1396/11/01)
سه شنبه (1396/11/03)
تماشاخانه پارس کرمان
مشاهده سانس‌ها

کرمان - بلوار جمهوری اسلامی ، چهارراه فرهنگیان ، هتل پارس ، تماشاخانه پارس ، تلفن : 034-32119385 خط مستقيم

سه شنبه (1396/11/03)
پردیس سینمایی هویزه مشهد
مشاهده سانس‌ها

مشهد - خیابان دانشگاه - چهارراه گلستان ، تلفن : گویا :38116-051

مجتمع فرهنگی و سینمایی هنر و تجربه بابل
مشاهده سانس‌ها

بابل - میدان ولایت بلوار نوشیروانی انتهای پارک شهید شکری ، تلفن : 011-32200043

سینماهای غیر آنلاین

پردیس سینمایی گلستان
مشاهده سانس‌ها

شيراز - پل معالي آباد، جنب ایستگاه مترو، ساختمان الف ، تلفن : 071-36362500

سه شنبه (1396/11/03)
17:30 دو 4,000 تومان

صحنه هایی از فیلم

بازيگران:

بابک کریمی، محمد ساربان، لوون هفتوان، عبد آبست، الاهه بخشی، پدرام شریفی، مهدی اعتماد‌سعید، بهزاد دورانی، میلاد رحیمی، فراز مدیری، سجاد تابش، محمد برهمنی، سعید زارعی، ایمان صیاد برهانی، مجید یوسفی، اسماعیل گرجی، علی میری، رامتین هوشمند، محمد تقی‌زاده فرید، مجید اسدی، سهیل سمیعی، زهرا سلیمانیان

سایر عوامل:

نویسندگان فیلمنامه: شهرام مکری، نسیم احمدپور، طراح صحنه: امیر اثباتی، طراحان لباس: امیر اثباتی، نازنین توسلی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مدیرصدابرداری: پرویز آبنار، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح جلوه‌های ویژه بصری: پیمان خاکسار، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، برنامه‌ریز ودستیار اول کارگردان: اسما ابراهیم‌زادگان، مدیربدلکاری: ارشا اقدسی، عکاس و فیلمبردار پشت‌صحنه: عبدالرضا نیکو، دستیار تولید: جواد سلیمانی، مدیر تدارکات: حسن صفری، عماد طاهری

دیدگاه‌ها

شماهم دیدگاه خود را بنویسید. بعد از تایید سینماتیکت منتشر می‌شود.

آخرین دیدگاه‌ها

1 | 2 | 3 |

امیر

من قرار شده احتمالا تا چند روز آینده با یکی از دوستام برم و فیلم هجوم رو ببینم. از دوستانی که فیلم رو دیدن میخوام بپرسم که آیا برای درک کردن فیلم هجوم، لازمه که قبلش فیلم ماهی و گربه رو ببینم؟

1396/10/30, ساعت : 3:10 AM
پاسخ دادن

مهدی مهدیه

فیلمی با ارزش است

1396/10/21, ساعت : 11:02 AM
پاسخ دادن

رضا مصدق

فیلم خوبی بود و دوباره شاهد هنرنمایی شهرام مکری بودیم. من ماهی و گربه رو بیشتر پسندیدم ولی بازم بخاطر اینکه استاد مکری صاحب سبکن براشون احترام ویژه ای قائلم.

1396/10/20, ساعت : 2:25 PM
پاسخ دادن

محسن

خاص و جذاب .. همانند فیلم ماهی و گربه بدون کات ! فیلمی که درگیرت میکند در داستان که مبادا حتی لحظه ای از فیلم را از دست بدهی .. حتی جرات یک کلام صحبت را با بغل دستی ات نداری که مبادا سرنخ را گم کنی.. آقای مکری ایران باید به وجود شخصی چون شما و تیمتان ایستاده و کف بزند.

1396/10/20, ساعت : 11:50 AM
پاسخ دادن

مهدی

فیلم رو دیروز دیدم. مکری آدم صاحب سبکیه. واقعا هنرمنده. ایده اصلی توی دو تا کارش، بازی با زمان هستش. ایجاد دور در زمان با تغییر جایگاه راوی. هجوم به اندازه ماهی و گربه، قوی نبود. ضعف داستان، هنر فیلمساز رو تحت تاثیر قرار داده بود. امیدوارم کارگردان درک کنه که برند مکری، خیلی ارزشمنده و اگه کار ضعیف بده، به زودی از بین میره. دیدن فیلم، خالی از لطف نیست.

1396/10/18, ساعت : 9:24 AM
پاسخ دادن

hamid

بدون هیچ گونه شک و شبهه ای بهترین و با فاصله زمین تا آسمون بهترین فیلم امسال ایران و در سطح بین الملل هم خیلی حرفها برای گفتن داره. شهرام مکری به معنای واقعی نابغست. دوستانی که انتقاد میکنن مسلما فیلمو نفهمیدن پیشنهاد میکنم دو بار ختی ۳ بار دیگه ببینن با دقت به تمام جزییات تا بتونن حرف فیلمو بفهمن. واقعا تو روزهایی که فیلمهای صد من یه غاز میفروشن و به شکستن چمیدونم رکورد فروش روز و هفته و سال میبالن شهرام مکری فیلمی رو ارایه داده که معنای واقعی هنر و میشه توش پیدا کرد.

1396/10/17, ساعت : 10:05 AM
پاسخ دادن

نوشین تقی پور

فکر میکنم برای نظر دادن و درواقع جا افتادن این فیلم باید حداقل دوبار فیلم رو با دقت نگاه کرد . به نظر من هجوم مثل یک تصویر سه بعدی میمونه که باید ازش دور شد، فاصله گرفت و از بالا بهش نگاه کرد تا مضمون و منظور فیلم برات کم کم روشن و واضح بشه. دوست دارم کارهای آقای مکری رو ، سخته!

1396/10/17, ساعت : 12:24 AM
پاسخ دادن

نازلی

این فیلم در عین حال که جذاب بود خسته کننده هم بود . اما در کل فیلمی است که من به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم . بازی با زمان کار جالبی است که متاسفانه در این فیلم اصلا باعث جذب مخاطب نیمشد.

1396/10/7, ساعت : 12:50 PM
پاسخ دادن

فریبا

فوق العاده بود خیلی خاص

1396/10/4, ساعت : 10:36 PM
پاسخ دادن

مجید کریم

یا حضرت مکری مکری مادر زمان و مکان است فراتر از یک فیلم 3 بار دیدم و 30 بارم میبینم ماهی و گربه و هجوم تکرار شدنی نیستن

1396/10/3, ساعت : 6:29 PM
پاسخ دادن

پدرام حیدرنیا

به اعتقاد بنده فیلم ضعیفی است. تصور نمی‌کنم دلیل این اعتقاد هم مخاطب عام سینما بودن باشه (خیلی از دوستان در نظراتشون گفتن که اگر مخاطب عام هستید، احتمالاً این فیلم رو نمی‌پسندید). به شخصه یکی از طرف‌دارهای ژانرهای معمائی، رمز و رازی و در حالت اغراق شده اون، "فراواقع‌گرایی" (سورئالیسم) هستم اما این فیلم، درامی با داستان ساده، بازی‌های بسیار ضعیف، فضای غیر قابل باور و پیچیده‌گویی های بسیار غیر حرفه‌ای است که حاصل کار، احساس خواب‌آلودگی صرف تماشاگر است؛ اما حتماً خودتان فیلم را ببینید و قضاوت کنید!

1396/10/2, ساعت : 10:43 AM
پاسخ دادن

عطا پورگان

دوست عزيز ، دقيقا داري بر عكس ميگي ! اتفاقا نقطه قوت فيلم ، بازيه بازيگراشه ! بله درست گفتن ، كه اگر مخاطب عام سينما هستيد ، فيلم رو نميپسنديد ! تازه مخاطب خاص هم چند بار بايد فيلم رو ببينن ، تا بتونن درست تحليلش كنن ، اين فيلم حداقل ده سال از سينماي ما جلوتره ! موضوع فيلم به ظاهر پليسي معمايي هستش دوست عزيز ! ولي حرف موضوع فيلم اصلا چيزه ديگه اي هست ! فيلم فوق العاده بود ! واقعا خسته نباشيد جناب مكري و كليه بازيگراي فيلم

1396/10/3, ساعت : 10:00 PM

مریم

دوست عزیز این فیلم شاهکار سینمای جهان است و برای مخاطبان عام نیست.. فیلمی که در پلان سکانس به این زیبایی فلاش بک زده و ساختاری تا این حد دورانی و پیچیده داره .. واقعا بی نظیر ترین فیلمی ست که تا الان اکران شده.. اما برای مخاطب عام نیست...

1396/10/10, ساعت : 7:03 AM

نوید

خانم مریم, واضحه که فیلم های سینمای جهان رو ندیدید. این فیلم در انتهای طیف خوشبینی میتونه ادعا کنه جز بهترینهای سینمای ایرانه (که به نظر من حتی نزدیکشون هم نیست), نه شاهکار جهان. میزان توجه جشنواره های بین المللی به این فیلم, شاهکار بودنش رو نشون خواهد داد. مگر اینکه بگیم حتی اونها هم نفهمیدن که در این صورت یه فکری باید به حال فیلم کرد.

1396/10/21, ساعت : 12:44 PM

پیمان

شاهکار شاهکار و شاهکار! سه کلمه ای که میشه در مورد هجوم شهرام مکری گفت! البته اگر یک مخاطب عام هستید اصلا توصیه نمیکنم این فیلم رو ببینید! فیلم بسیار پیچیده با داستانی زیبا و پیچیده است! بعد از دیدن ماهی و گربه خیلی به مکری امیدوار شدم! به ظهور یک پدیده توی سینمای ایران! اما هجوم به مراتب زیباتر بود. به مراتب حرفه ای تر بود! امیدوارم شهرام مکری دست از پیشرفت نکشه! پیچیدگی داستان رو فقط با یک ساخت پیچیده میشد بیان کرد تا هر کسی نسبت به میزان درک خودش از این فیلم لذت ببره!

1396/9/23, ساعت : 9:09 AM
پاسخ دادن

پیام

من هنوز این فیلم رو ندیدم اما ماهی و گربه اثر دیگه ایشون یک شاهکار به تمام معناست! یک نکته بسیار جالب توی کامنت ها بود اونم اینکه اکثرا از این فیلم تعریف کردن و این خیلی جالبه که توی سینمایی که فیلم های میلیاردی (اسم نمیبرم) اکثرا فیلم های بی محتوا یا در بهترین حالت کم محتوا هستند هنوز مردم ایران فیلم های قوی و هنری و زیبا رو میپسندند! واقعا خوشحالم از کامنت ها

1396/9/21, ساعت : 2:16 PM
پاسخ دادن

حسین

نسبت به ماهی و گربه خیلی ضعیف تر بود. ارزش دیدن نداره.

1396/9/18, ساعت : 3:30 PM
پاسخ دادن

اشکان

حقیقتا" سکانس پلان و اصرار بر ادامه آن، برای ساخت یک فیلم کفایت می کند؟ "محدوده دایره" فیلم کوتاه جذابی بود اما تبدیل آن به فیلم های بلندی که اصولا" قصه در آنها جایی ندارد، به نظر جالب نمی رسد. بازی با زمان کاری است که مکری کاملا" روی آن اشراف دارد و "هجوم" را از لحاظ فرمی بسیار موفق نشان داده، اما این حجم از پیچیده گویی، زمانی معنا پیدا خواهد کرد که سر نخ هایی برای حل آن وجود داشته باشد.

1396/9/16, ساعت : 11:39 PM
پاسخ دادن

مارال استری

هجوم یکبار دیگه به ما نشون می ده که میشه تو سینمای ایران امیدوار به داشتن کارگردان های بزرگ بود.شهرام مکری با هجوم نشون می ده که بسیار خوب به سینمای روز دنیا آشنایی داره وخوب می فهمه که چطور میشه داستانی آخرالزمانی رو در کشوری که هیچ تجربه ای از ساخت داستان های اینچنینی در سابقه سینماییش نداره تصویر کرد.آفرین به مکری وهجوم رو حتما ببینید.

1396/9/16, ساعت : 1:45 PM
پاسخ دادن

مجید لولایی

فیلم "هجوم "فوق العاده است. نه تنها بهترین فیلم سال سینمای ایران بلکه فراتر از مرزهای سینمای ایران.مکری قبل از فیلم های مثل بردمن و ویکتوریا ایده فیلمی در یک نمای پیوسته رو بکار برد.تعجب می کنم از اونهایی که مکری رو بعد از دو فیلم به تکرار کردن ایده هاش متهم می کنن وسینمای ایران رو که در همه و همه چیز تکراریه با خیال راحت وآسوده دنبال می کنن. مکری فیلم بساز وبدون که خودم به تنهایی هم که شده به پات می مونم.

1396/9/16, ساعت : 1:28 PM
پاسخ دادن

امین رضا

از این فیلم حمایت میکنم چون در ویترین سینمای ایران، نمونه ای براش نداریم. یک فیلم آخرالزمانی، که روایتش به صورت غیرخطی (و نه خطی و سرراست) هست. روایت و داستان هم کاملا در خدمت هم هستن. اگه مخاطبی به دنبال داستان سرراست و ساده میگرده، گزینه های زیاد دیگه ای برای انتخاب داره.

1396/9/16, ساعت : 5:14 AM
پاسخ دادن

خشایار رحیمی

غیرقابل تحمل تر از ماهی و گربه، یادآور شلختگی و بی قاعدگی فیلم اول مکری و شوآفی از تکنیک بی دلیل.

1396/9/15, ساعت : 6:06 PM
پاسخ دادن

مبین اعرابی

این روزها داستان "لباس جدید پادشاه" درمورد خیلی از آثار رشته های مختلف از جمله سینما صادقه،توقع این همه تعریف رو نداشتم، برای ماهی و گربه علی رغم نقدهای وارد مانند اطناب و تعدد شخصیت های فرعی کم تاثیر، احترام قائلم و از تکنیک که اصل بار فیلم رو به دوش می کشید لذت بردم؛ اما فیلم هجوم فیلمی بی داستان بود که به صورت تصنعی و تزریقی اصرار بر پیچیده نمایش دادن "تقریبا هیچی" داشت، دوستانی که این همه استقبال کردن لااقل به ما در چند خط بگن داستان فیلم چیه؟(تفسیر نه، چیزی که فیلم نشون میده)

1396/9/15, ساعت : 3:09 PM
پاسخ دادن